252/2012. (V. 29.) önkormányzati határozat
Tárgy: a Városi Óvodai Intézményben elrendelt létszámcsökkentésről

252/2012. (V. 29.) számú önkormányzati határozat
a Városi Óvodai Intézményben elrendelt létszámcsökkentésről
 
1.) Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a feladatellátás racionalizálása érdekében a 2012. július 1. napjától a Városi Óvodai Intézményben 2 fő, 2012. augusztus 1-jétől további 2 fő létszámcsökkentést rendel el. A létszámcsökkentéssel a feladat változatlan színvonalú ellátása biztosított.
 
2.) Az önkormányzat a 2012. évi költségvetésének 19. mellékletében a Városi Óvodai Intézmény számára 2012. január 1-jével engedélyezett álláshelyek számát
-        2012. július 1-jétől 2 szakmai (pedagógus) álláshellyel csökkenti, így a szakmai álláshelyek száma 49-ről 47-re, az összes álláshelyek száma pedig 58-ről 56-ra változik;
-        2012. augusztus 1-jétől pedig 1 szakmai (dajka) és 1 intézményüzemeltetési (konyhai dolgozó) álláshellyel csökkenti, így a szakmai álláshelyek száma 47-ről 46-ra, az intézményüzemeltetési álláshelyek száma pedig 9-ről 8-ra változik.
Felelős:             Ponyokainé Rab Judit intézményvezető
Határidő:          2012. augusztus 1.
 
3.) Az Képviselő-testület utasítja az Városi Óvodai Intézmény intézményvezetőjét, hogy a foglalkoztatási jogviszony megszüntetésével kapcsolatos munkáltatói intézkedéseket tegye meg, és tájékoztassa erről a Polgármesteri Hivatalt, az ezen határozat 4.) pontjában szereplő pályázat benyújtása érdekében.
 
Felelős:           Ponyokainé Rab Judit intézményvezető
                  Határidő:       2012. augusztus 1.
 
4.) Az önkormányzat az elrendelt létszámcsökkentés miatti végkielégítési, illetve a felmentési igény ismeretében - a Magyar Köztársaság 2012. évi költségvetéséről szóló 2011. évi CVXXXVIII. tv. 5. sz. mellékletének 7. pontjában foglaltak alapján - pályázatot nyújt be, a helyi szervezési intézkedésekhez kapcsolódó többletkiadások fedezetének támogatására.
 
Felelős: Dr. Varga Zsolt jegyző
                        Határidő: 2012. július 12. és 2012. szeptember 27.
 
5.) Az önkormányzat nyilatkozik arról, hogy
a.    a költségvetési szerveinél a meglévő üres álláshelyeken, az előreláthatólag megüresedett álláshelyeken, vagy a tervezett új álláshelyeken, illetve szervezeti változás, feladatátadás következtében az önkormányzat fenntartói körén kívüli munkáltatónál, az érintett munkavállaló - munkaviszonyban töltött ideje folyamatosságának megszakítása nélkül - foglalkoztatására nincs lehetőség,
b.    a megszüntetett álláshelyet legalább 5 évig nem állítja vissza, kivéve ha - önkormányzati rendeleten kívüli - jogszabályból adódó többletfeladatok ezt indokolttá teszik.
 
Erről értesül:
1.) Kecze István polgármester                      
2.) Ponyokainé Rab Judit intézményvezető                     
3.) MÁK Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Igazgatósága                     
4.) Dr. Varga Zsolt jegyző                     
5.) Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztálya
6.) Polgármesteri Hivatal személyügyi ügyintézője
7.) Polgármesteri Hivatal Szervezési és Önkormányzati Kapcsolatok Osztálya

« Vissza
Vissza a főmenübe