294/2007. (VIII. 28.) önkormányzati határozat
Tárgy: a 2007. évi ÚT-HÍD keretből megvalósuló út- és járdajavítási munkák elvégzése (I
 

294/2007. (VIII.28.) számú önkormányzati határozat

a 2007. évi ÚT-HÍD keretből megvalósuló út- és járdajavítási munkák elvégzése (II. ütem) tárgyú közbeszerzési eljárás megindítására

 

 

 

  1. Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a címben szereplő közbeszerzési eljárást jelen határozat mellékletét képező ajánlattételi felhívásnak a 2. pontban meghatározott ajánlattevők részére történő megküldésével megindítja.

 

  1. Az ajánlattételi felhívást az alábbi ajánlattevőknek kell megküldeni legkésőbb 2007. augusztus 31-ig:

 

 

- Kisújszállási Városgazdálkodási Kft., Kisújszállás

- Szabó Lajos ev., Kisújszállás

- D-Profil Kft., Debrecen

- DEBMUT Zrt.

- Kenarkiss Kft.

- Ponyokai Bálint Egyéni Cég,

- Global Home Trade Kft.

- Népszer Kft.

- Kisújszállási Vízmű Kft.

 

  1. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a közbeszerzési eljárásban a szükséges nyilatkozatok, tájékoztatók és a közbeszerzési eljárás lebonyolítása során felmerülő egyéb dokumentumok aláírására. A polgármester jelen pontban meghatározott joga nem terjed ki a címben szereplő közbeszerzési eljárás tartalmának módosítására.

 

  1. A Képviselő-testület a 3. pontban meghatározott tartalmi módosításnak tekinti különösen a közbeszerzési eljárásban (az ajánlattételi felhívásban) meghatározott szerződéses tárgyat, a szerződés mennyiségét, a szerződést biztosító mellékkötelezettségek típusát és mértékét, a bírálati szempontot (adott esetben az alszempontokat és a hozzá tartozó súlyszámokat) érintő módosítást.

 

  1. A Képviselő-testület nem tekinti tartalmi módosításnak a 4. pontban felsorolt tartalmi elemeket nem érintő módosításokat, ide értve különösen a pénzügyi, gazdasági, illetve a műszaki, szakmai alkalmassági feltételek körében meghatározott mennyiségi követelményeket.

 

  1. A Képviselő-testület a tárgy szerinti közbeszerzési eljárásban beérkezett ajánlatok elbírálása, írásbeli szakvélemény és döntési javaslat készítése érdekében a Kbt. 8. § (3) bekezdése alapján eseti Bíráló Bizottságot hoz létre. A Bíráló Bizottság feladatainak ellátására az alábbi személyeket kéri fel az önkormányzat:

- Laczka Sándor, útfelügyelő,

- Tatár Zoltán, alpolgármester,

- Dr. Kui Gábor, közbeszerzési referens.

 

2/2

 

 

  1. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a közbeszerzési eljárás eredményessége érdekében a 6. pontban meghatározott személyeken túl további személyeket kérjen fel a Bíráló Bizottság tagjának.

 

Erről értesül:

1. Kecze István polgármester

2. Dr. Kittlinger Ilona címzetes főjegyző

3. Polgármesteri Hivatal műszaki osztálya

4. Polgármesteri Hivatal pénzügyi osztálya

 

 

Kmf.

 

Kecze István s.k. Dr. Kittlinger Ilona s.k.

polgármester címzetes főjegyző

 

 

A kivonat hiteléül:

Kisújszállás, 2007. augusztus 29.

 

 

(: Kacsó Sándorné:)

aljegyző

  

A 294/2007. (VIII.28.) számú önkormányzati határozat melléklete

14. melléklet a 2/2006. (I 13) IM rendelethez

  
 
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja 1024 Budapest, Margit krt. 85. Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757 E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu
 

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

 
Építési beruházás Árubeszerzés Szolgáltatás
X  
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________ Azonosító kód_______________________________________
  

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név: Kisújszállás Város Önkormányzata
Postai cím: Szabadság tér 1.
Város/Község: Kisújszállás
Postai irányítószám: 5310
Ország: Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok): Címzett: Polgármesteri Hivatal Műszaki Osztály, Dr. Kui Gábor
Telefon: 06 59/ 520-243
E-mail: kozbeszerzes@kisujszallas.hu
Fax: 06 59/ 520-243
Internetcím(ek) (adott esetben) Az ajánlatkérő általános címe (URL): A felhasználói oldal címe (URL):
 
További információk a következő címen szerezhetők be:
 
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
 
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
 
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
 
I.2) Az ajánlatkérő más ajánlatkérő(k) nevében folytatja le a közbeszerzési eljárást? igen nem

 

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés Vállalkozói szerződés Kisújszállás Város 2007. évi ÚT-HÍD keretéből megvalósuló útfelújítási és járdajavítási munkák elvégzésére (II. ütem)
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye (Csak azt a kategóriát válassza - építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás -, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a) Építési beruházás
 
 
Kivitelezés
 
 
 
 
 
 
 
 
A teljesítés helye Kisújszállás dokumentációban meghatározott belterületre eső közterületei NUTS-kód 
 
 
 
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul Közbeszerzés megvalósítása
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben) -
   
 
 
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya Vállalkozói szerződés Kisújszállás Város 2007. évi ÚT-HÍD keretéből megvalósuló útfelújítási és járdajavítási munkák elvégzésére (II. ütem)
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
 
Fő szójegyzék
Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy
45.23.31.42-6
-
További tárgy(ak)
45233160-8 45233161-5
 
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen nem Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatól (csak egyet jelöljön be):
egy részre
egy vagy több részre
valamennyi részre

II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték (adott esetben, valamennyi részt, és opciót beleértve) Kisújszállás dokumentációban meghatározott belterületre eső közterületei vonatkozásában út- és járdajavítási munkálatok az Ajánlatkérő költségvetésében biztosított ún. ÚT-HÍD keret terhére. 1. rész: Útalapépítés: Meglévő útalapok karbantartása ( 0/20) kátyúzással: 2. rész: Betonos járdafelújítás: A munkák részletes mennyiségi meghatározása a közbeszerzési eljárási dokumentációban található.
II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen nem
 
 
 

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban:  vagy napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva) VAGY: kezdés 2007.09.28.. (év/hó/nap) befejezés 2007.11.15. (év/hó/nap)

 

 

III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓK

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben) - Késedelmi és meghiúsulási kötbér, a késedelmi kötbér napi mértéke 10.000.-, azaz tízezer forint, de maximális mértéke a szerződés szerinti összeg 20 %-a, a meghiúsulási kötbér mértéke a teljes nettó szerződéses ár 10 %-a.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre A beárazott költségvetési kiírások összesített értéke alapján az ajánlati ár (szerződéses ár) egyösszegű átalányár. Az ajánlatkérő előleget nem ad. Az ajánlatkérő az igazolt számlát annak kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással egyenlíti ki.
 
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben) Nem szükséges
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen nem Ha igen, a különleges feltételek meghatározása A közbeszerzési eljárási dokumentációban meghatározottak szerint.

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok) (adott esetben), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: - Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik. - Az eljárásban nem lehet a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésben meghatározott kizáró okok fennállnak. - Egyebekben, az eljárásban nem lehet alvállalkozó, aki a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik. - Az eljárásból kizárásra kerül az az ajánlattevő, akivel, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés a)-b) pontokban felsorolt kizáró okok fennállnak. - Az eljárásból kizárásra kerül a Kbt. 66. § (2) bekezdése, valamint a Kbt. 67. § (4) bekezdése szerinti szervezet, amely a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá esik. Az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának az ajánlatban a Kbt. 299. § (4) bekezdésében (egyszerű nyilatkozat!) meghatározottak szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdésének hatálya alá.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: - Az ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó valamennyi számlavezető pénzintézetétől származó, az ajánlattételi határidő lejártának napját megelőző 90. napnál nem régebbi, a Kbt. 66.§ (1) bekezdés a) pontja szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell legalább: a) mióta vezeti bankszámláját, bankszámláit, b) a számláin az ajánlattételi határidő lejártát megelőző hat hónapon belül volt-e sorban állás, ha igen, milyen időtartamban..
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) (adott esetben): Alkalmatlan az ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha megállapítható, hogy bármely bankszámláján az ajánlattételi határidő lejártát megelőző hat hónapon belül 90 napot meghaladó sorban állás volt.
 
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
 
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: -Az ajánlattevő a Kbt 67.§ (2) bekezdésének a) - c) pontja szerinti igazolásokat köteles benyújtani: a Kbt 67.§ (2) bekezdésének a) pontja szerint az előző gazdasági év (2006) legjelentősebb építési beruházásainak ismertetése. a Kbt. 67. § (2) b) pontja szerint a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, illetőleg műszaki felszereltség leírása.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i) (adott esetben): Alkalmatlan az ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha az előző gazdasági év (2006) legjelentősebb, jelen közbeszerzés tárgyával azonos, vagy hasonló, befejezett építési beruházásainak értéke nem éri el a bruttó 5 millió forintot Az ajánlatkérő hasonló beruházásnak tekinti a valamely önkormányzat belterületén, legalább bruttó 5 millió Ft-ot elérő út- és járdafelújítást, útépítést. Alkalmatlan az ajánlattevő, illetve a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha nem rendelkezik a tárgyi munka elvégzéséhez minimálisan szükséges műszaki és technikai felszereltséggel: 1 db finiser, 2 db 6-15 tonnás henger (1 db gumis és 1db vibrációs henger), szállítójárművek, 1 db rakodógép, 1 db autogréder.
III.2.4) Fenntartott szerződések
A szerződés védett műhelyek számára fenntartott igen nem

 

III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek 

III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen nem

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

IV.1.1) Az eljárás típusa
Tárgyalás nélküli
   
Tárgyalásos
   

IV. 2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás VAGY Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
 
Részszempont
Súlyszám
   
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen nem
 

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen nem
 
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje Dátum: 2007.09.18. (év/hó/nap ) Időpont: 10.00 óra
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen nem Igen válasz esetén, Ár (számokkal): 5.000.-+ ÁFA = 6.000.- Pénznem: Magyar Forint A fizetés feltételei és módja: A fizetés feltételei és módja : készpénzben, az ajánlatkérő pénztárába történő befizetéssel, vagy az ajánlatkérőnek az OTP és Kereskedelmi Bank Rt.-nél vezetett 11745080-15408710 számú bankszámlájára történő átutalással. A pénzt személyesen munkanapokon: hétfőn, kedden, pénteken 10-12 óráig, szerdán 10-12 és 13-16 óráig lehet az ajánlatkérő pénztárába befizetni, csütörtökön a pénztár zárva tart. A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: A dokumentáció átvehető Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala Műszaki Osztályán (5310 Kisújszállás, Szabadság tér 1., 21. szoba), átutalással történő befizetés esetén az ajánlatkérő a dokumentációt a pénz és a dokumentáció megküldése iránti kérelem beérkezését követő két napon belül postázza az ajánlattevőknek. Személyesen a dokumentáció munkanapokon a megjelölt irodában hétfőtől csütörtökig 8-16 óráig, pénteken 8-12 óráig vehető át. Az ajánlattételi határidő lejártának napján a dokumentációt 10.00 óráig lehet megvásárolni.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő Dátum: 2007.09.18. (év/hó/nap) Időpont: 10.00 óra
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén) 2 hónap (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei Dátum: 2007.09.18. (év/hó/nap) Időpont: 10.00 óra Helyszín : Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (18-as terem) Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek A Kbt. 80. § (2) bekezdésében meghatározott személyek.

 

VI. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK  

VI.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen nem
VI.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen nem
VI.3) További információk (adott esetben) 1) A hiánypótlás lehetősége vagy annak kizárása Az ajánlatkérő az összes ajánlattevő számára azonos feltételekkel lehetőség nyújt a kizáró okokkal, az alkalmassággal kapcsolatos igazolások és nyilatkozatok, illetőleg az ajánlati felhívásban vagy a dokumentációban az ajánlat részeként benyújtásra előírt egyéb iratok utólagos csatolására, hiányosságainak pótlására, valamint egyéb, az ajánlattal kapcsolatos formai hiányosságok pótlására. A hiánypótlás azonban nem eredményezheti az ajánlat elbírására kerülő tartalmi elemeinek módosítását. A hiánypótlás biztosítása esetén a hiánypótlás köre: formai hiányosságok tekintetében teljes körű 2) A szerződéskötés tervezett időpontja 2007.09.28. (péntek) 10.00 óra 3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja - 4) Az ajánlatkérő ajánlati biztosíték adását nem írja elő. 5) A jelen ajánlattételi felhívás III. 2) pontjában meghatározott részvételi feltételek vonatkozásában az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának, továbbá közös ajánlattétel esetén a kizáró okok hiányát külön-külön, a pénzügyi-gazdasági alkalmasságot a Kbt. 66. § (1) bekezdésének a.) pontja vonatkozásában külön-külön kell igazolni, a műszaki-szakmai alkalmasságot elegendő együttesen igazolni, illetve teljesíteni azzal, hogy az ajánlattevő által a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozók alkalmasságát igazoló dokumentumokat is az ajánlatban kell megadni. 6) Közös ajánlattétel (ill. konzorcium) esetén a közös ajánlattevők kötelesek a közöttük létrejött megállapodást az ajánlathoz csatolni. A megállapodásnak legalább a következőket kell tartalmaznia: 1. a közös ajánlattevők együttes és egyetemleges felelősségvállalása a szerződéses kötelezettségek teljesítésére, 2. a vezető cég és képviselőjének megnevezése, valamint a részére adott meghatalmazás, 3. a munkamegosztás ismertetése a felek között, 4. kapcsolattartó személy neve, elérhetősége (címe, telefonszáma) 7) Az ajánlatkérő kiköti, hogy a jelen felhívásban meghatározott igazolások nem lehetnek az ajánlattételi határidő lejártának napját megelőző 90. napnál korábbiak. 8) Az ajánlattevők kötelesek az ajánlattételi határidő lejártának napját megelőző 90. napnál nem régebbi cégkivonatot az ajánlatba becsatolni. 9) Az ajánlathoz csatolni kell az ajánlati felhívással és a dokumentációval összhangban elkészített pénzügyi és műszaki ütemtervet. A pénzügyi ütemtervnek összhangban kell lennie a jelen ajánlati felhívásban és a dokumentációban meghatározott pénzügyi feltételekkel. A műszaki ütemtervnek tartalmaznia kell a kivitelezési munkák tekintetében vállalt részhatáridőket. 10) Az ajánlathoz csatolni kell továbbá a beárazott és tételes költségvetést. 11) Az ajánlatot és az ajánlatba foglalt ajánlattevő nevében tett nyilatkozatokat az ajánlattevő nevében kötelezettségvállalásra jogosult személynek kell aláírnia. 12) Az ajánlattevőnek csatolnia kell nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eljárás megnyerése esetén teljes körű felelősségbiztosítást köt a közbeszerzés tárgyára vonatkozóan.(Kbt. 306.§ (2) bek. alapján) 13) Az ajánlattevő köteles a kitöltött és cégszerűen aláírt szerződéstervezetet az ajánlatba becsatolni. 14) Az ajánlattevő köteles kifejezetten nyilatkozni arról, hogy a teljesítésbe kíván-e bevonni a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozót, de arról is, ha nem kíván ilyen alvállalkozót igénybe venni. 15) A dokumentáció ajánlattevő általi megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele. A dokumentáció nem ruházható át. Közös ajánlattétel esetén elegendő egy dokumentációt megvásárolni. 16) Az ajánlattevő köteles az ajánlattétel során figyelembe venni a jelen ajánlati felhívás mellett a dokumentáció és szerződéstervezet, valamint a Kbt. rendelkezéseit is! 17) Az ajánlatkérő kiköti, hogy az eljárás nyertesének visszalépése esetén a szerződést a második legjobb érvényes ajánlatot benyújtó ajánlattevővel köti meg, amennyiben nem áll fenn a Kbt. 92. §-a szerinti valamely eredménytelenségi feltétel. 18) Az ajánlatkérő a Kbt. 13.§ (4) bekezdése alapján felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy az alkalmassági követelményeket a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg. 19) Az ajánlatok benyújtásával kapcsolatos formai előírások: Az ajánlatokat 2 példányban (egy eredeti és egy másolati példányban, az eredeti megjelölésével) zárt, sérülésmentes csomagolásban kell benyújtani. Az ajánlatokat tartalmazó csomagra rá kell írni az „Útfelújítás ÚT-HÍD keretből (II. ütem)" jeligét, valamint a „2007.09.18. 10.00 óráig nem bontható fel" feliratot! Az ajánlat mindkét példányát cégszerű aláírással ellátva, számozással és minden információt tartalmazó oldalt az eljárásban az ajánlattevő képviseletére jogosult által szignálva, tartalomjegyzékkel együtt kell a címzetthez eljuttatni. Amennyiben az eredeti és a másolati példány eltérnek egymástól, az eredetiként megjelölt példányban foglaltak az irányadók.
 
 
 
VI.4) E hirdetmény feladásának dátuma: 2007.08.31.(év/hó/nap)

  

  

« Vissza
Vissza a főmenübe