236/2008. (VI. 24.) önkormányzati határozat
Tárgy: KisújszállásVáros Önkormányzat és intézményeinek folyószámla-vezető bankja kiválasztására irányuló közbeszerzési eljárás megindítására

236/2008. (VI.24.) számú önkormányzati határozat
Kisújszállás Város Önkormányzata és intézményeinek folyószámla-vezető bankja kiválasztására irányuló közbeszerzési eljárás megindítására

1. Kisújszállás Város Önkormányzatának Képviselő-testülete úgy dönt, hogy a címben szereplő közbeszerzési eljárást jelen határozat mellékletét képező részvételi felhívásnak a Közbeszerzések Tanácsának Szerkesztőbizottsága részére történő megküldésével megindítja.

2. A részvételi felhívást a Közbeszerzések Tanácsának Szerkesztőbizottsága részére legkésőbb 2008. június 27-ig kell megküldeni.

3. A Képviselő-testület a részvételi felhívás közzétételéhez szükséges, a Közbeszerzések Tanácsa számára fizetendő szerkesztési díjat, valamint a közbeszerzési eljárásban felmerülő, a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény szerint az eljárás fajtájától függően kötelezően közzéteendő hirdetmények – például tájékoztató az eredményhirdetésről, a szerződés módosításáról, illetve a szerződés teljesítéséről – szerkesztési díjait biztosítja.

4. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a közbeszerzési eljárásban a szükséges nyilatkozatok, tájékoztatók és a közbeszerzési eljárás lebonyolítása során felmerülő egyéb dokumentumok aláírására. A polgármester jelen pontban meghatározott joga nem terjed ki a címben szereplő közbeszerzési eljárás tartalmának módosítására.

5. A Képviselő-testület a 3. pontban meghatározott tartalmi módosításnak tekinti különösen a közbeszerzési eljárásban (az ajánlattételi felhívásban) meghatározott szerződéses tárgyat, a szerződés mennyiségét, a szerződést biztosító mellékkötelezettségek típusát és mértékét, a bírálati szempontot (adott esetben az alszempontokat és a hozzá tartozó súlyszámokat) érintő módosítást.

6. A Képviselő-testület nem tekinti tartalmi módosításnak a 4. pontban felsorolt tartalmi elemeket nem érintő módosításokat, ide értve különösen a pénzügyi, gazdasági, illetve a műszaki, szakmai alkalmassági feltételek körében meghatározott mennyiségi követelményeket.

7. A Képviselő-testület a tárgy szerinti közbeszerzési eljárásban beérkezett ajánlatok elbírálása, írásbeli szakvélemény és döntési javaslat készítése érdekében a Kbt. 8. § (3) bekezdése alapján eseti Bíráló Bizottságot hoz létre. A Bíráló Bizottság feladatainak ellátására az alábbi személyeket kéri fel az önkormányzat:

Dr. Kittlinger Ilona, Címzetes Főjegyző
Bögös Katalin, a pénzügyi osztály vezetője,
Dr. Kui Gábor, a Városfejlesztési osztály vezetője, közbeszerzési referens.

8. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, hogy a közbeszerzési eljárás eredményessége érdekében a 7. pontban meghatározott személyeken túl további személyeket kérjen fel a Bíráló Bizottság tagjának.

Erről értesül:
1. Kecze István polgármester
2. Dr. Kittlinger Ilona címzetes főjegyző
3. Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési Osztálya
4. Polgármesteri Hivatal Építési és Városüzemeltetési Osztály
5. Polgármesteri Hivatal Pénzügyi Osztálya


A 236/2008. (VI.24.) számú önkormányzati határozat melléklete
5. melléklet a 2/2006. (I. 13.) IM rendelethez


KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________
KÉ nyilvántartási szám_________________________________

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK)
Hivatalos név:
Kisújszállás Város Önkormányzata
Postai cím:
Szabadság tér 1.
Város/Község:
Kisújszállás Postai irányítószám: 5310 Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):
Dr. Kui Gábor
Címzett: 5310 Kisújszállás, Szabadság tér 1. Telefon:
06/59/520-246
E-mail: kozbeszerzes@kisujszallas.hu
Fax: 06/59/520-228
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL): -

A felhasználói oldal címe (URL): -


További információk a következő címen szerezhetők be:
X Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
0 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
A dokumentáció és további iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:
X Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
0 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani:
X Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
0 Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

I.2) Az ajánlatkérő más ajánlatkérő(k) nevében folytatja le a közbeszerzési eljárást?igen 0 nem X

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) MEGHATÁROZÁS
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Bankszámla-szerződés
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
(Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás,árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
a) Építési beruházás 0
b) Árubeszerzés 0
c) Szolgáltatás X
Kivitelezés
Tervezés és kivitelezés
Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően 0
0
0
Adásvétel
Lízing
Bérlet
Részletvétel
Ezek kombinációja/Egyéb 0
0
0
0
0
Szolgáltatási kategória 06
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

 

Építési koncesszió 0
Szolgáltatási koncesszió 0
A teljesítés helye


NUTS-kód  A teljesítés helye


NUTS-kód  A teljesítés helye
Kisújszállás Városi Önkormányzat
Polgármesteri Hivatala
5310 Kisújszállás, Szabadság tér 1.
NUTS-kód HU322
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása X Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása 0
Keretmegállapodás megkötése 0
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
Keretmegállapodás több ajánlattevővel 0
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek létszáma  VAGY, adott esetben, maximális létszáma  Keretmegállapodás egy ajánlattevővel 0
A keretmegállapodás időtartama:
Időtartam év(ek)ben:  VAGY hónap(ok)ban: 

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal): -
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges): -
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Kisújszállás Város Önkormányzatának, mint számlatulajdonosnak bankszámlák nyitása és vezetése, pénzeszközeinek kezelése, a pénzforgalom teljes körű lebonyolítása, évenként minimum 224.000.000 Ft összegű folyószámla hitelkeret rendelkezésre tartása.
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy 66.13.00.00-0 - -

 


További tárgy(ak)
...-
...-
...-
...- - -
- -
- -
- -
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen 0 nem X
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
egy részre 0
egy vagy több részre 0
valamennyi részre 0
II.1.8) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen 0 nem X
III. 2) SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG VAGY ALKALMAZÁSI KÖR
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt és opciót beleértve, adott esetben):
Mintegy 7 milliárd forint éves költségvetéssel gazdálkodó önkormányzat Polgármesteri Hivatalának és 1 db önálló intézményének, 11 db részben önálló intézményének összesen 50 db+20% számla teljes bankszámla forgalmának, folyószámla vezetésének és ezen belül 13 db számla készpénzforgalmának lebonyolítása.

224.000.000 forint összegű folyószámla hitelkeret biztosítása

2 db bankterminál és software telepítése teljes mértékben az ajánlattevő költségén, és díjmentes használatának biztosítása az on line elektronikus bankszámla forgalom ellátása és a valós idejű számlainformációk lekérdezése és valódi számlakivonatok készítése érdekében
A bírálati elemként megjelölt díjakon és költségeken felül a szerződés és az ajánlat egyéb ellenszolgáltatást és költséget nem tartalmazhat.
IV. Havonta csoportos átutalás teljesítése 413 fő munkavállaló részére.

II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen 0 nem X
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban:  vagy napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva)
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen):  vagy:  és  között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét:
hónapokban:  vagy napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva)

II.3) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS, A TELJESÍTÉS HATÁRIDEJE
Az időtartam hónap(ok)ban:  vagy napokban:  (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés 2008/10/31 (év/hó/nap)
befejezés határozatlan idejű (év/hó/nap)

III. SZAKASZ: JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS TECHNIKAI INFORMÁCIÓK
III.1) A SZERZŐDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben) -
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
A szerződésben a számlavezető pénzintézet részére biztosított elsőbbségi azonnali beszedési megbízással, legkésőbb a teljesítéstől számított 30 napon belül.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)-
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen 0 nemX
Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
III.2) RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
III.2.1) Az ajánlattevő/a részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
Az előírások teljesítésének igazolásához szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
– Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező vagy alvállalkozó, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésének a)-i) pontjaiban, illetve a Kbt. 61§. (2) bekezdésében felsorolt kizáró okok valamelyike fennáll.
– Az eljárásban nem lehet részvételre jelentkező vagy a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, akivel szemben a Kbt. 61. § (1) bekezdés a)–c) pontokban felsorolt kizáró okok valamelyike fennáll, továbbá az, aki által a Kbt. 66. § (2) bekezdése, valamint a 67. § (4) bekezdése szerint megjelölt szervezet a Kbt. 60.§. (1) bekezdése hatálya alá esik.
- Kizárásra kerül az eljárásból az a részvételre jelentkező, aki, illetőleg akinek a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozója a Kbt. 62. § (1) bekezdésének a)-b) pontjaiban meghatározott kizáró okok hatálya alá esik.
Igazolási mód:
Részvételre jelentkező és a Kbt. 105. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozója a Kbt. 63. § (2)-(5) bekezdésének megfelelően igazolja, hogy nem áll a kizáró okok hatálya alatt. Az igazolások egyszerű másolatban benyújthatók.
A Kbt. 66. § (2) és 67. § (4) bekezdés szerinti szervezet közjegyző által hitelesített nyilatkozattal igazolja, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdése hatálya alá.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
A részvételre jelentkezőnek, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának be kell csatolnia:
- A Kbt. 66. § (1) bekezdés b) pontja szerint 2006., 2007. év vonatkozásában a számviteli jogszabályoknak megfelelő beszámolóit egyszerű másolatban.
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
(adott esetben):
Alkalmatlan a részvételre jelentkező, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, amennyiben:
- A számviteli jogszabályoknak megfelelő beszámolója szerint az adózás előtti eredménye 2006., 2007. évek valamelyikében negatív.

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
A részvételre jelentkezőnek, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának be kell csatolnia:
A Kbt. 67. § (3) bekezdés a) pontja alapján az előző 3 év (2005., 2006., 2007) során teljesített legjelentősebb, a közbeszerzés tárgyának (legalább 3 milliárd Ft éves költségvetéssel rendelkező városi önkormányzatok számlavezetése) megfelelő referenciáinak ismertetését (legalább a teljesítés ideje, tárgya, a szerződést kötő másik fél neve, címe, továbbá az ellenszolgáltatás összege, vagy a korábbi szolgáltatás mennyiségére utaló más adat), valamint a Kbt. 68. § (1) bekezdése szerinti referenciaigazolást, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
A Kbt. 67. § (3) bekezdés e) pontja alapján nyilatkozatot arról hogy a részvételre jelentkező rendelkezik Kisújszállás város közigazgatási területén legalább 1 db, készpénzfelvételt és befizetést biztosító ATM-berendezéssel, amennyiben ilyen nincs, annak létesítésére a szerződés megkötését követő 30 napon belül kötelezettséget vállal.
A Kbt. 67. § (3) bekezdés e) pontja alapján nyilatkozatot arról, hogy rendelkezik valós idejű tranzakciók lebonyolítására szolgáló szoftver- és hardvereszközökkel, elektronikus bankszámla forgalmat lebonyolító háttérrendszerrel és kiskincstári rendszerrel. Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
(adott esetben):
Alkalmatlan a részvételre jelentkező, illetve a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, amennyiben:
Nem rendelkezik az elmúlt 3 éven (2005., 2006., 2007.) belül legalább egybefüggően 12 hónapon át tartó időtartamra a jelen közbeszerzés tárgyának megfelelő tárgyú (legalább 3 milliárd Ft éves költségvetéssel rendelkező városi önkormányzatok számlavezetése) legalább 2 db referencia-levéllel alátámasztott referenciamunkával, mely szerint a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt.
A Kisújszállás város közigazgatási területén lévő ATM berendezés rendelkezésre állásáról szóló nyilatkozatot nem csatolja, illetve nem vállalja, hogy a szerződéskötéstől számított 30 munkanapon belül Kisújszállás Város közigazgatási területén legalább 1 db készpénz be- és kifizetésére alkalmas ATM berendezést telepít.
A valós idejű tranzakciók lebonyolítására szolgáló szoftver- és hardvereszközök, elektronikus bankszámla forgalmat lebonyolító háttérrendszer és kiskincstári rendszer rendelkezésre állásáról szóló nyilatkozatot nem csatolja.

III.2.4) Fenntartott szerződések
A szerződés védett műhelyek számára fenntartott? igen 0 nem X

III. 3) SZOLGÁLTATÁSMEGRENDELÉSRE IRÁNYULÓ SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK

III.3.1)A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen X nem 0
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
A hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló, többszörösen módosított 1996. évi CXII. törvény hatálya alá tartozó pénzintézet lehet részvételre jelentkező, illetve – megfelelés esetén – lehet ajánlattevő feltéve, hogy valamennyi, a szerződés teljesítéséhez szükséges szolgáltatás nyújtatásához engedéllyel rendelkezik.
III.3.2) A szervezeteknek közölniük kell-e a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét? igen X nem 0

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) AZ ELJÁRÁS FAJTÁJA
IV.1.1) Az eljárás fajtája
Nyílt 0

Meghívásos 0

Gyorsított meghívásos 0
A gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:

Tárgyalásos X Megtörtént-e már a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése? igen 0 nem X
Igen válasz esetén a kiválasztott részvételre jelentkezők nevét és címét a VI.3., További információk rovatban kell megadni
A tárgyalásos eljárás jogcímének megjelölése:
Kbt. 124. § (2) d)
Gyorsított tárgyalásos 0
A gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:

Versenypárbeszéd 0

IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma
(meghívásos és tárgyalásos eljárás, illetve keretmegállapodás esetén)
Létszám 
VAGY: minimum  és, adott esetben, maximum 
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
IV.1.3) Az ajánlattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd) (adott esetben)
Igénybe veszik-e a többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát? igen 0 nem X
IV. 2) BÍRÁLATI SZEMPONTOK
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás 0
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint X
X az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
Részszempont
1. Folyószámla hitelhez kapcsolódó 3 havi BUBOR feletti teljes költség %-ban
2. Számlavezetés és kapcsolódó szolgáltatások díja
3. Bankszámlák látra szóló pénzeinek kamata (3 havi BUBOR-hoz kötötten)
4. A Bank által nyújtott szolgáltatások elérhetőségének biztosítása Kisújszállás Városban
5. Munkavállalói lakossági szolgáltatások Súlyszám
45


35

5

5

10 Részszempont
Súlyszám

IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen 0 nem X
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

IV.3) ADMINISZTRATÍV INFORMÁCIÓK
IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
13097/2007
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen 0 nem X
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató 0 Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény 0
A hirdetmény száma a KÉ-ben: (év/hó/nap)
Ajánlati/részvételi felhívás 0 VAGY Egyszerűsített ajánlattételi felhívás (DBR) 0
A hirdetmény száma a KÉ-ben:
Egyéb korábbi közzététel 0
A hirdetmény száma a KÉ-ben:

IV.3.3) A dokumentáció és egyéb iratok (a DBR kivételével) vagy ismertetők (versenypárbeszéd esetében) beszerzésének feltételei
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2008.08.19. (év/hó/nap ) Időpont: 10.00 óra
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen 0 nem 0
Igen válasz esetén, Ár (számokkal): 25.000.- + ÁFA = 30.000.- Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja : készpénzben, az ajánlatkérő pénztárába történő befizetéssel, vagy az ajánlatkérőnek az OTP és Kereskedelmi Bank Rt.-nél vezetett 11745080-15408710 számú bankszámlájára történő átutalással. A pénzt személyesen munkanapokon: hétfőn, kedden, pénteken 10-12 óráig, szerdán 10-12 és 13-16 óráig lehet az ajánlatkérő pénztárába befizetni, csütörtökön a pénztár zárva tart.
A dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: A dokumentáció átvehető Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala Városfejlesztési Osztályán (5310 Kisújszállás, Szabadság tér 1., 26. szoba), átutalással történő befizetés esetén az ajánlatkérő a dokumentációt a pénz és a dokumentáció megküldése iránti kérelem beérkezését követő két napon belül postázza az ajánlattevőknek tekintettel a Kbt. 54. § (4) bekezdésére. Személyesen a dokumentáció munkanapokon a megjelölt irodában hétfőtől csütörtökig 8-16 óráig, pénteken 8-12 óráig vehető át. Az ajánlattételi határidő lejártának napján a dokumentációt 10.00 óráig lehet megvásárolni.
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő, illetve a részvételi határidő
Dátum: 2008/08/19 (év/hó/nap) Időpont: 10:00 perc
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (ha ismert)
(meghívásos és tárgyalásos eljárás, valamint versenypárbeszéd esetén)
Dátum: 2008/08/29 (év/hó/nap )
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 X 0 0 0 0 0 0 0 0
Egyéb: -
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (nyílt eljárás esetén; kivéve a közbeszerzési törvény 254. §-a szerinti tárgyalás kezdeményezése esetében)
/ /-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban:  vagy napokban:  (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.8) Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2008.08.19 (év/hó/nap) Időpont: 10.00 óra
Helyszín : Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (18-as terem)
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
A Kbt. 110. § (2) bekezdésében meghatározott személyek.

VI. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK
VI.1) A KÖZBESZERZÉS ISMÉTLŐDŐ JELLEGŰ-E? (adott esetben) igen 0 nem X
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje: -
VI.2) A SZERZŐDÉS EU ALAPOKBÓL FINANSZÍROZOTT PROJEKTTEL ÉS/VAGY PROGRAMMAL KAPCSOLATOS? igen 0 nem X
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
VI.3) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK (adott esetben)
VI. 3.1) A hiánypótlás lehetősége vagy annak kizárása
Az ajánlatkérő az összes részvételre jelentkező számára azonos feltételekkel lehetőség nyújt a kizáró okokkal, az alkalmassággal kapcsolatos igazolások és nyilatkozatok, illetőleg az részvételi felhívásban vagy a dokumentációban a részvételi jelentkezés részeként benyújtásra előírt egyéb iratok utólagos csatolására, hiányosságainak pótlására, valamint egyéb, a részvételi jelentkezéssel kapcsolatos formai hiányosságok pótlására.
A hiánypótlás biztosítása esetén a hiánypótlás köre formai hiányosságok tekintetében teljes körű
.
VI.3.2.) Nyílt eljárás esetén az eredményhirdetés időpontja
VI.3.3.) Nyílt eljárás esetén a szerződéskötés tervezett időpontja
VI.3.4.) Két szakaszból álló eljárások esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Dátum: 2008/08/19 (év/hó/nap) Időpont: 10:00 perc
Helyszín: Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (18-as terem)
A részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek: a Kbt. 110. § (2) bekezdésében meghatározottak szerint.
VI.3.5.) Két szakaszból álló eljárások esetén a részvételi szakasz eredményhirdetési időpontja 2008. augusztus 28. 10:00 perc
Helyszín: Kisújszállás Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala (18-as terem)

VI.3.6.) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
A tárgyalás lefolytatásának menete:
Ajánlatkérő az Ajánlattevőkkel két tárgyalást tart az ajánlattételi felhívásban meghatározott időpontban, helyszínen és szabályok alapján. Az Ajánlatkérő egymást követően tárgyal az Ajánlattevőkkel.
A tárgyalás alapvető szabályai:
A tárgyalás a Kbt 128. § (3) bekezdésében foglaltak alapján az egyes ajánlattevőkkel egymást követően, minden ajánlattevővel több fordulóban történik. Az ajánlatkérő a tárgyalási fordulók számát nem határozza meg, a tárgyalások addig tartanak, amíg bármely ajánlattevő korábbi ajánlatánál kedvezőbb ajánlatot kíván adni.
A tárgyalások célja, hogy az ajánlattevők a saját korábbi ajánlatukat az ajánlati kötöttség hiányára tekintettel módosíthassák. A módosítás csak a korábbi saját ajánlathoz képest - annak valamennyi részszempontjára és alszempontjára tekintettel - az ajánlatkérő részére csak kedvezőbb ajánlatot eredményezhet.
Az összes ajánlattevő köteles megjelenni az első tárgyalás időpontjában és helyszínén. Az ajánlattevőkkel való tárgyalás sorrendjét ajánlatkérő sorsolással dönti el.
Ajánlatkérő minden ajánlattevővel tárgyalási időpontonként maximum 1-1 óra időtartamban tárgyal. A tárgyalásról ajánlatkérő a Kbt. 128. § (5) bekezdésében foglaltak alapján külön jegyzőkönyvet készít, illetve arról hangfelvétel is készül. Ajánlatkérő a hozzászólásokat kérdésenként maximum 10 percben korlátozza. Az ajánlatkérő, illetve az ajánlattevő valamennyi hozzászólását, javaslatát stb., valamint az ajánlatot „mikrofonba mondva” kell megtenni.
Figyelemmel a Kbt. 127. § (2) bekezdésére - miszerint a tárgyalások befejezésével ajánlati kötöttség jön létre – minden ajánlattevő köteles a tárgyalás berekesztése előtt a végső ajánlatát jegyzőkönyvbe mondani, amely végső ajánlat a jelen részvételi felhívásban, illetve az ajánlattételi felhívásban meghatározott bírálati szempontok szerinti bírálat alapja lesz.
A tárgyalásról készített jegyzőkönyvet – annak befejezésekor - a Kbt. 128. § (5) bekezdése alapján minden jelenlévő ajánlattevőnek alá kell írnia.

Az első tárgyalás időpontja:
2008. október 1. 9:00 óra

VI.3.7.1.) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
igen X nem 0
VI.3.7.2.) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk
A dokumentáció a részvételi szakasz eredményhirdetését követően az ajánlattétel időpontjáig rendelkezésre áll. Beszerzésének (megvásárlásának) feltételeit ajánlatkérő az ajánlattételi felhívásban részletesen ismerteti.

VI.3.8.1.) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
Részszempontonként, illetve alszempontonként az adható pontok alsó határa 0 (Pmin), felső határa 10 (Pmax) Az alszempontokat és a hozzájuk tartozó súlyszámokat jelen részvételi felhívás 4.3.11) pontja tartalmazza.
VI.3.8.2.) A módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja aVI.3.8.1) szerinti ponthatárok közötti pontszámot
Az értékelési módszer a lineáris arányosítás módszere a következők szerint: Az ajánlatkérő a legkedvezőbb tartalmi elemre a maximális pontot (Pmax=10) adja, a többi ajánlat tartalmi elemére pedig a legkedvezőbb tartalmi elemhez viszonyítva az alábbiak szerint számolja ki a pontszámokat:
P = (Avizsgált – Alegrosszabb) / (Alegjobb – Alegrosszabb) X (Pmax – Pmin) + Pmin, ahol:
P: a vizsgált ajánlati elem adott szempontra vonatkozó pontszáma
Pmax: a pontskála felső határa (10)
Pmin: a pontskála alsó határa (0)
Alegjobb: a legelőnyösebb ajánlat tartalmi eleme
Alegrosszabb: a legelőnytelenebb ajánlat tartalmi eleme
Avizsgált: a vizsgált ajánlat tartalmi eleme
A törtszámok kerekítése két tizedes jegyig történik a kerekítés szabályai szerint. Az azonos ajánlatok azonos pontszámot kapnak. Az összességében legelőnyösebb ajánlat az lesz, amely a részszempontokra és az alszempontokra kapott pontszámok és súlyszámok szorzatainak összege alapján a legmagasabb összpontszámot éri el.
VI.3.9.) A III.2.2.) és a III.2.3.) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen X nem 0
VI.3.10.) Meg kell jelölni az ajánlatban
a) az ajánlattevő által a szerződés teljesítéséhez a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat? igen X nem 0
b) a közbeszerzésnek azt a részét, amellyel összefüggésben az ajánlattevő harmadik személlyel szerződést fog kötni, e szervezet (személy) meghatározása nélkül? igen X nem 0
VI.3.11.) Egyéb információk:


Az ajánlatkérő a IV..2.1) pontban foglalt bírálati részszempontokhoz az alábbi alszempontokat és súlyszámokat határozza meg:
Folyószámla hitelhez kapcsolódó 3 havi BUBOR feletti teljes költség %-ban 45
Számlavezetés és kapcsolódó szolgáltatások díja 35
Ezen belül alszempontok:
2.1 Számlavezetési, számlafenntartási díj Ft/hó-ban 2
2.2. ajánlatkérő és intézményei közötti átutalások díja %-ban 7
2.3. bankon belülre indított átutalások díja %-ban 5
2.4. bankon kívülre indított átutalások díja %-ban 5
2.5. pénztári készpénzkifizetés díja %-ban 3
2.6. pénztári készpénzbefizetés díja %-ban 1
2.7. csoportos átutalási megbízás díja bankon belülre %-ban 6
2.8 csoportos átutalási megbízás díja bankon kívülre %-ban 6
Bankszámlák látra szóló pénzeinek kamata (3 havi BUBOR-hoz kötötten %) 5

Bank által nyújtott szolgáltatások elérhetőségének biztosítása Kisújszállás városban 5

Ezen belül alszempontok:
4.1 Vállalt ATM berendezések száma 2
Készpénzfelvétel/befizetés helyben történő biztosítása ( az ATM
berendezésen felül) 3

Munkavállalói lakossági szolgáltatások 10

Ezen belül alszempontok:

5.1 Lakossági folyószámla vezetés havi díja (Ft.). 3
5.2 Folyószámlához kapcsolódó havi ingyenes készpénzfelvételek száma 3
5.3 Folyószámlához kapcsolódó hitel díja (THM, %) 3
5.4 Bankkártya éves díja 1

Súlyszámok összesen: 100.

A részvételi jelentkezéseket zárt borítékban, lefűzött állapotban, nem bontható kötésben, folyamatos oldalszámozással, minden tartalommal rendelkező oldalt a cégjegyzésre jogosult szignójával ellátva, egy eredeti és két, az eredeti példányról készült másolatban kell benyújtani, a borítékra „Számlavezetés Kisújszállás 2008” jeligét és „A részvételi határidő előtt nem bontható fel!” feliratot feltüntetve.

A részvételi jelentkezésnek tartalmazni kell oldalszámokkal megjelölt tartalomjegyzéket, valamint felolvasólapot. A felolvasólap kötelező tartalmi eleme: ajánlattevő neve, székhelye. A részvételi jelentkezéseket tartalmazó csomagok átvételéről az ajánlatkérő átvételi elismervényt ad.

A részvételi jelentkezések elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, kockázatot részvételi jelentkezőnek kell viselnie. A postán feladott részvételi jelentkezéseket az ajánlatkérő csak akkor tekinti a részvételi határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére a részvételi határidő lejártáig sor kerül. A részvételi jelentkezés, illetve az azzal kapcsolatos küldemények elvesztéséből eredő kockázat a részvételre jelentkezőt terheli.

Az ajánlatot, a részvételi jelentkezést és az eljáráshoz kapcsolódó összes levelezést és egyéb anyagokat magyar nyelven kell elkészíteni.

Ajánlatkérő felhívja a részvételre jelentkezők figyelmét, hogy alkalmazzák a Kbt. 63.§ (6) bekezdésében foglaltakat.

A részvételre jelentkezőnek a részvételi jelentkezéshez csatolnia kell:
- a részvételi határidőt megelőző 30 napnál nem régebbi cégkivonatot,
- a részvételi jelentkezést cégszerűen aláíró személy(ek) aláírási címpéldányának eredeti vagy közjegyzővel hitelesített másolati példányát,
- a Kbt. 105. § (1) bekezdés a)-b) ponjai, valamint (3) bekezdése szerinti cégszerűen aláírt nyilatkozatokat.


VI.4) E HIRDETMÉNY FELADÁSÁNAK DÁTUMA: 2008/06/27 (év/hó/nap)

 

« Vissza
Vissza a főmenübe