12/2011. (I. 25.) önkormányzati határozat
Tárgy: a köztisztviselők 2011. évi egyéni teljesítménykövetelményének alapját képező célok meghatározásáról

12/2011. (I.25.) számú önkormányzati határozat
a köztisztviselők 2011. évi egyéni teljesítménykövetelményének alapját képező célok meghatározásáról
 
Kisújszállás Város Önkormányzati Képviselő-testület a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 34. § (3) bekezdésében meghatározottak szerint a köztisztviselők 2011. évi egyéni teljesítménykövetelményének alapját képező célokat a következők szerint határozza meg:
 
1.      A költségvetés, a költségvetési beszámoló, a zárszámadás szabályszerű, határidőre történő elkészítése, a hiány összegét jól kezelő költségvetés készítése.
A költségvetési rendelet szerkezetének átdolgozása a jogszabályi változások, az egyszerűbb beszámolhatóság és áttekinthetőség érdekében.
2.      A várható működési hiány kezelése. A költségvetési bevételek és kiadások tervszerű teljesítése, a bevételek növelése, források, pályázati lehetőségek kihasználása, a kiadások szabályszerűségének és a likviditásnak a biztosítása, költségkímélő racionális gazdálkodás, a hátralékok, tartozások behajtása, a kintlévőségek beszedése a kintlévőségek beszedéséhez szükséges intézkedések megtétele és a behajtás eredményéről a képviselő-testület negyedévenkénti tájékoztatása.
3.      A kötvényforrással kapcsolatos feladatok, a befektetések koordinálása, folyamatos figyelemmel kísérése, kibocsátó bankkal való kapcsolattartás.
A kötvényforrás befektetésével kapcsolatos feladatok, a fejlesztésekhez szükséges saját erő biztosítása, a kibocsátó bankkal történő együttműködés. Az óvadéki betét lehívásának előkészítése.
4.      A kincstári rendszer folyamatos továbbfejlesztése, korszerű pénzügyi, gazdasági ügyviteli program (Ügyrend) folyamatos továbbfejlesztésének alkalmazása,az intézményi lekérdező modul továbbfejlesztése.
5.      Az önkormányzati intézmények működésének, gazdálkodásának folyamatos figyelemmel kísérése, ellenőrzése. Az intézmények ösztönzése a költségkímélő, racionális gazdálkodásra.
6.      Pályázatok figyelése, nyertes pályázatok pénzügyi koordinálása, a pályázatokhoz kapcsolódóan likviditási terv készítése, az előrehaladási jelentések, elszámolások szabályszerű, határidőben történő elkészítése.
7.      A képviselő-testület 2010-2014. évekre vonatkozó gazdasági programjának előkészítése, a program folyamatos végrehajtásának szervezése.
8.      A 2011. évi belső ellenőrzési terv ütemezett végrehajtása.
9.      Az önkormányzat gazdálkodási rendszerének Állami Számvevőszék által végzett 2010. évi ellenőrzése során feltárt hiányosságok megszüntetésére elfogadott intézkedési terv határidőben történő végrehajtása.
10. Az önkormányzat 2011. évi városi rendezvény- és kiadványtervének előkészítése, megvalósításának szervezése, koordinálása.
11. Az önkormányzati rendeletek általános felülvizsgálata, különös tekintettel a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvényre.
12. A város foglalkoztatási helyzetének javítása érdekében a közfoglalkoztatás támogatására vonatkozó pályázat előkészítése és megvalósítása.
13. A képviselő-testület és a bizottságok döntéseinek szakmai és jogi előírásoknak megfelelő, megalapozott, a lehetséges esetekben döntési alternatívákat tartalmazó előkészítése, határidőre történő, hatékony végrehajtása. Az előterjesztések előkészítése során a Szervezeti és működési szabályzatról szóló önkormányzati rendeletben meghatározottak betartása, különös tekintettel a testületi előterjesztések határidőben történő kiküldésére.
14. A képviselő-testületi döntések informatikai nyilvánosságának biztosítása.
15. Vagyon-nyilvántartási rendszer jogszabálynak és a képviselő-testületi döntéseknek megfelelő folyamatos vezetése és továbbfejlesztése, vagyonkataszter folyamatos karbantartása.
A vagyongazdálkodás keretében az önkormányzati vagyon védelme, állagának megóvása, gyarapítása. Az önkormányzat tulajdoni részesedésével működő gazdasági társaságok
működésének figyelemmel kísérése, javaslatok készítése a tulajdonosi érdekek érvényesítése érdekében.
16. A Polgármesteri Hivatal szabályzatainak felülvizsgálata, aktualizálása
17. A települési lakókörnyezet fejlesztése, közparkok, közterületek állapotának javítása, zöldterületek bővítése, a környezetterhelés csökkentése, valamint a település lakossága életminőségének javítása.
18. A közterület-felügyeleti rendszer javítása.
19. Helyi tévé- és rádióadások szolgáltatásának segítése.
20. Az önkormányzati PR tevékenység folyamatos fejlesztése, a Kisbíró és a városi honlap rendszeres karbantartása, aktualizálása.
21. A város foglalkoztatási helyzetének javítása érdekében közfoglalkoztatási pályázat előkészítése, benyújtása, a foglalkoztatáshoz szükséges költségvetési források biztosítása, a közfoglalkoztatás során megjelölt célok eredményes végrehajtása.
22. A köztisztviselők szakmai képzése, továbbképzése feltételeinek biztosítása.
23. A hivatali ügyintézés korszerűsítésével összefüggő feladatok kiemelt kezelése, különös tekintettel az informatikai fejlesztésekre.
24. A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény szabályainak megfelelő, gyors, hatékony, szakszerű, ügyfélbarát ügyintézés.
25. A kistérségi szervezet munkájának segítése.
26. Civil szervezetekkel való kapcsolattartás, tájékoztatás, a támogatások elszámolásának nyilvántartása.
 
Erről értesül:
  1. Kecze István Polgármester
  2. Tatár Zoltán alpolgármester
  3. dr.Kittlinger Ilona címzetes főjegyző
  4. Polgármesteri Hivatal osztályvezetői

« Vissza
Vissza a főmenübe